text.unit

Texte und Kontexte

Springe zum Inhalt
  • Oliver Lehmann schreibt …
  • im Blog
  • Reportagen
  • Bücher
  • Reden
  • Notizen
  • Archivtexte

14|10|28: Richard Zach on the LogicLounge

Very honourable review of this summer’s LogicLounge by Richard Zach, professor of Philosophy at the University of Calgary and participant in this new format Helmut Veith and I developed for the Vienna Summer of Logic. For more see Richard’s blog entry: „Bringing Logic (and Philosophy, CS) to the Masses“

 

 

28. Oktober 2014

Beitrags-Navigation

← 14|10|22: The film premiere – Aftermath 14|11|13: Bücher stapeln →

Oliver Lehmann …

… schreibt Texte und Kontexte.
Für sich und andere.
Auf Deutsch. And in English.

… ist Leiter der Abteilung für Stakeholder Relations am IST Austria, freier Autor sowie Vorstandsmitglied des Klubs der
Bildungs- und WissenschaftsjournalistInnen und war von 2016 bis 2018 Honorary Secretary des europäischen Dachverbands der WissenschaftsjournalistInnen (EUSJA)

…organisiert seit 2015 den Wiener Ball der Wissenschaften (und 2017 den Vienna March for Science)

…ist Namensgeber der Hydraena oliverlehmanni, einem Zwergwasserkäfer mit Vorkommen in der Provinz Fujian (China)

Kontakt | contact

Mail: text.unit@oliverlehmann.at

Blogroll

  • IST Austria
  • Klub der Bildungs- und WissenschaftsjournalistInnen
  • Wiener Ball der Wissenschaften

Letzte Artikel | recent articles

  • 22|03|14: Das Bild als Hinterhalt
  • 21|11|19: Other Christmas Carols 2021
  • 21|11|11: Wozu Wissenschaftsjournalismus?
  • 21|07|14: Die kleine Schwester im Wienerwald
  • 21|06|22: Summer Songs 2021

Kategorien | categories

Archiv | archive

Meta

  • Anmelden
  • Feed der Einträge
  • Kommentare-Feed
  • WordPress.org

Copyright disclaimer

If not otherwise stated I do not own any audio, video, or image material on this website. No copyright infringement intended. Everything belongs to their respective owners. I refer to Section 107 of the Copyright Act 1976. Under this allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.
Stolz präsentiert von WordPress